Μουσικός διαγωνισμός IΙΙ

Γιατί να το δω;
• Για να ανακαλώ από τον γνωστικό μου εξοπλισμό τις γλωσσικές και τις σημειωτικές συμβάσεις, τις υποχρεωτικές δομικές ενότητες και τα οργανωτικά σχήματα καθενός από τους διδασκόμενους κειμενικούς τύπους στο πλαίσιο του κειμενικού σχεδιασμού.
• Για να συνδέω πτυχές της εξωτερικής / εσωτερικής εμπειρίας (π.χ. διαδικασία / δράση, μετέχοντες, πλαίσιο) με συγκεκριμένες επιλογές ενός/μίας συγγραφέα/έως από τους πόρους σχεδιασμού νοήματος σε δεδομένο πλαίσιο.
• Για να αξιολογώ, αξιοποιώντας τη μετεπικοινωνιακή μου επίγνωση, τις γλωσσικές και δομικές επιλογές σε μη διαδραστικά και σε συνομιλιακά προφορικά κείμενα, με άξονα το περικείμενο και τις προθέσεις των ομιλητών/τριών.
Για να αξιολογώ την αποτελεσματικότητα των γλωσσικών επιλογών του/της συγγραφέα/-έως ενός κειμένου, με βάση την προθετικότητά του, το κειμενικό είδος, το αναγνωστικό κοινό και το επικοινωνιακό και το κοινωνικό περικείμενο, αξιοποιώντας τη μετεπικοινωνιακή μου επίγνωση.

Τι είναι το Ψηφιακό Φροντιστήριο;

Το Ψηφιακό Φροντιστήριο αποτελεί μια σύγχρονη ψηφιακή πλατφόρμα για μαθητές και μαθήτριες. Διαθέτει σε μορφή video σειρά από γνωστικά αντικείμενα και απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.

Πληροφορίες

Επιστημονικός υπεύθυνος
Μαθιουδάκης Νίκος
Σύλληψη
Ιωαννίδου Ζωή
Δημιουργία
Ιωαννίδου Ζωή
Συγγραφή Σεναρίου
Ιωαννίδου Ζωή
Επιμέλεια Περιεχομένου
Μαθιουδάκης Νίκος
Επιμέλεια Μεταδεδομένων
Μαθιουδάκης Νίκος
Υπεύθυνος Παιδαγωγικού Σχεδιασμού
Μαθιουδάκης Νίκος