Μαθαίνω ποδόσφαιρο – Παιχνίδι κατοχής της μπάλας

Στο βίντεο παρουσιάζεται ένα παιχνίδι κατοχής της μπάλας τεσσάρων επιθετικών εναντίον δύο αμυντικών στο ποδόσφαιρο. Ειδικότερα, παρουσιάζεται η προσπάθεια των τεσσάρων παικτών που κατέχουν την μπάλα (επιτιθέμενοι) να συμπληρώσουν έναν αριθμό πασών, ενδεικτικό της δυνατότητάς τους να διατηρούν την μπάλα. Η δυνατότητα αυτή συνιστά μία από τις βασικές προϋποθέσεις για την ανάπτυξη του επιθετικού παιχνιδιού […]

Κινούμαι αργά ή γρήγορα στα επίπεδα του χώρου

Στο βίντεο παρουσιάζονται αργές και γρήγορες κινήσεις στο υψηλό και το μεσαίο επίπεδο του χώρου. Αρχικά, οι κινήσεις αυτές εκτελούνται από μια αθλήτρια-μοντέλο και, στη συνέχεια, από δύο αθλήτριες, οι οποίες εκτελούν ταυτόχρονες αργές και γρήγορες κινήσεις. Στόχος του βίντεο είναι η εξοικείωση των μαθητών με τις αργές, τις γρήγορες και τις ταυτόχρονες κινήσεις στα […]

Εκτελώ μια ακολουθία κινήσεων στα επίπεδα του χώρου

Στο βίντεο παρουσιάζεται η εκτέλεση (κανονική και αργή) δύο ακολουθιών κινήσεων. Η πρώτη περιλαμβάνει εναλλαγή των στάσεων του σώματος (συσπείρωση και έκταση) μέσα στα επίπεδα του χώρου (υψηλό, μεσαίο, χαμηλό). Η δεύτερη περιλαμβάνει ετερόπλευρες πλάγιες κάμψεις του σώματος και ισορροπία στο μεσαίο επίπεδο, καθώς και κάμψη, συσπείρωση και έκταση στο χαμηλό επίπεδο του χώρου. Στόχος […]

Εκτελώ διαφορετικές κινήσεις στα επίπεδα του χώρου

Στο βίντεο παρουσιάζονται διαφορετικές κινήσεις που μπορούν να εκτελεστούν στα επιμέρους επίπεδα του χώρου. Στόχος του βίντεο είναι να γνωρίσουν οι μαθητές βασικές έννοιες της κίνησης στον χώρο, καθώς και των στάσεων του σώματος.

Πιάνω και πετώ την μπάλα

Στο βίντεο παρουσιάζονται οι διαφορετικοί τρόποι μεταβίβασης της μπάλας προς συμπαίκτη (πάσα), οι οποίοι συγκροτούν ένα χρήσιμο ρεπερτόριο κινήσεων για τους μαθητές. Γνωρίζοντας και χρησιμοποιώντας τους τρόπους αυτούς, οι μαθητές αφενός μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες των ποικίλων παιχνιδιών με μπάλα και αφετέρου προετοιμάζονται για τη μελλοντική εισαγωγή τους στην εκμάθηση των ιδιαίτερων δεξιοτήτων που […]

Θεμελιώδεις δεξιότητες μετακίνησης

Στο βίντεο παρουσιάζονται οι βασικοί τρόποι μετακίνησης του σώματος που χρησιμοποιούνται τόσο στην καθημερινή ζωή όσο και στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής και τον αθλητισμό. Επίσης, παρουσιάζονται τρόποι μετακίνησης που χρησιμοποιούνται είτε για την καλλιέργεια συναρμοστικών δεξιοτήτων είτε και για τη βελτίωση της τεχνικής τρεξίματος στον κλασικό αθλητισμό και τις αθλητικές δραστηριότητες. Στόχος του βίντεο […]

Ρυθμική γυμναστική – Βασικές δεξιότητες χειρισμού οργάνων

Στο βίντεο παρουσιάζονται ορισμένες βασικές δεξιότητες χειρισμού των οργάνων που χρησιμοποιούνται στη ρυθμική γυμναστική, σε συνδυασμό με κινήσεις του σώματος. Ειδικότερα, παρουσιάζονται κινήσεις με την μπάλα ρυθμικής, το στεφάνι, το σχοινάκι, την κορδέλα και την κορύνα. Στόχος του βίντεο είναι η εξοικείωση των μαθητών με τον βασικό χειρισμό οργάνων της ρυθμικής γυμναστικής.

Γνωριμία με τα αγωνίσματα του κλασικού αθλητισμού (στίβος) – Δρόμοι

Στο βίντεο παρουσιάζονται τα αγωνίσματα των δρόμων στον κλασικό αθλητισμό (στίβο), με ιδιαίτερη έμφαση στον τρόπο με τον οποίο δίνονται οι εκκινήσεις στα αγωνίσματα αυτά. Παρουσιάζονται οι εκκινήσεις στους δρόμους ταχύτητας, τους δρόμους ημιαντοχής και τους δρόμους αντοχής, με παράλληλη αναφορά στα επιμέρους αγωνίσματα. Στους δρόμους με εμπόδια γίνεται επίδειξη της εκκίνησης και της τεχνικής […]

Δρομικές δεξιότητες

Στο βίντεο παρουσιάζονται οι δρομικές δεξιότητες που χρησιμοποιούνται στη φάση σταθεροποίησης της τεχνικής των αγωνισμάτων του κλασικού αθλητισμού (στίβος), καθώς και στην περαιτέρω εξάσκηση ως προς τη συχνότητα και το μήκος διασκελισμού. Στόχος του βίντεο είναι η εξοικείωση των μαθητών με τις δρομικές δεξιότητες.

Κάνω σχοινάκι με διαφορετικούς τρόπους

Στο βίντεο παρουσιάζονται οι διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους μπορεί κανείς να εκτελέσει αναπηδήσεις με τη χρησιμοποίηση σχοινιού αναπήδησης. Ειδικότερα, επιδεικνύονται οι αναπηδήσεις σε δύο χρόνους από ένα άτομο, σε έναν χρόνο από ένα άτομο και σε έναν χρόνο από δύο άτομα. Στόχος του βίντεο είναι η εξοικείωση των μαθητών με διαφορετικούς τρόπους εκτέλεσης αναπηδήσεων […]