Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μαθηματικά – Πράξεις με αριθμητικές παραστάσεις

Οι αριθμητικές παραστάσεις είναι το θέμα του παρόντος βίντεο. Στόχος είναι οι μαθητές να μάθουν να υπολογίζουν την τιμή μιας απλής αριθμητικής παράστασης με χρήση της προτεραιότητας των πράξεων και με παρενθέσεις. Απώτερος σκοπός είναι να είναι σε θέση να περιγράφουν τη δομή μιας αριθμητικής παράστασης, χρησιμοποιώντας κατάλληλη ορολογία.

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Πολλαπλασιασμός φυσικού αριθμού ή κλάσματος με κλάσμα

Στο εκπαιδευτικό βίντεο παρουσιάζεται η διαδικασία με την οποία γίνεται πολλαπλασιασμός ενός φυσικού αριθμού (ή ενός κλάσματος) με κλάσμα. Στόχος του βίντεο είναι, μέσα από μια σειρά παραδειγμάτων, οι μαθητές να κάνουν εξάσκηση στην παραπάνω πράξη.

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Πολλαπλασιασμός και διαίρεση με το 10, το 100 και το 1.000

Στο παρόν μάθημα στόχος είναι οι μαθητές να καταστούν ικανοί να πολλαπλασιάζουν οριζόντια ακέραιους αριθμούς με το 10, το 100 και το 1.000. Αντίστοιχα, στόχο του μαθήματος αποτελεί η εκμάθηση της αντίστοιχης διαδικασίας για τη διαίρεση αριθμών με το 10, το 100 και το 1.000. Απώτερος στόχος του μαθήματος είναι οι μαθητές να αρχίσουν να […]

Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μαθηματικά – Πολλαπλασιασμός – Διαίρεση (10, 100, 1.000)

Η «ξεχωριστή» περίπτωση πολλαπλασιασμού και διαίρεσης αριθμών με το 10, το 100 και το 1.000 αποτελεί το αντικείμενο του παρόντος εκπαιδευτικού βίντεο. Στόχος του μαθήματος είναι οι μαθητές να καταστούν ικανοί να πολλαπλασιάζουν με γρήγορο τρόπο ακέραιους ή και δεκαδικούς αριθμούς με το 10, το 100 και το 1.000 και αντίστοιχα να διαιρούν με τους […]

Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μαθηματικά – Πολλαπλασιασμός – Διαίρεση

Στο παρόν βίντεο οι μαθητές της Δ΄ και Ε΄ τάξης Δημοτικού έχουν μια ευκαιρία να κάνουν μια επανάληψη στις πράξεις του πολλαπλασιασμού και της διαίρεσης. Στόχος είναι η εκμάθηση του αλγόριθμου του πολλαπλασιασμού και της διαίρεσης (κάθετα). Απώτερος στόχος είναι οι μαθητές να αποκτήσουν την ικανότητα εκτέλεσης αριθμητικών πράξεων μεταξύ πολυψήφιων αριθμών.

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Πολλαπλάσια ενός αριθμού – Ελάχιστο κοινό πολλαπλάσιο

Το παρόν εκπαιδευτικό βίντεο απευθύνεται σε μαθητές ΣΤ΄ Δημοτικού και αναφέρεται στα πολλαπλάσια ενός φυσικού αριθμού. Ύστερα από μια θεωρητική εισαγωγή στην έννοια των πολλαπλάσιων ενός αριθμού, το βίντεο παρουσιάζει δύο διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους μπορεί να γίνει ο υπολογισμός του ελάχιστου κοινού πολλαπλάσιου διαφορετικών αριθμών. Απώτερος στόχος είναι η εφαρμογή της παραπάνω γνώσης […]

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Περίμετρος γεωμετρικών σχημάτων

Το εκπαιδευτικό βίντεο έχει ως στόχο την εξοικείωση των μαθητών με την έννοια της περιμέτρου. Απώτερος στόχος του βίντεο είναι να βοηθήσει τους μαθητές στο να υπολογίζουν την περίμετρο γεωμετρικών σχημάτων (τετραγώνου, ορθογωνίου παραλληλογράμμου και τριγώνου). Τέλος, με τη χρήση σχημάτων που έχουν ίση (και γνωστή) περίμετρο, γίνεται πρόσθετη εξάσκηση, με τον υπολογισμό κάποιων άγνωστων […]

Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μαθηματικά – Παραλληλία και καθετότητα

Στο παρόν εκπαιδευτικό βίντεο, που αφορά στη γεωμετρία, γίνεται αναφορά στις παράλληλες και κάθετες ευθείες. Στόχοι του μαθήματος είναι οι μαθητές να είναι σε θέση να ορίζουν τις έννοιες της καθετότητας και της παραλληλίας και να μπορούν να σχεδιάσουν κάθετες και παράλληλες ευθείες για κάποια δοσμένη ευθεία. Απώτερος στόχος είναι οι μαθητές να αντιληφθούν την […]

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Παραγοντοποίηση φυσικών αριθμών

Στο παρόν εκπαιδευτικό βίντεο επιδιώκεται η εκμάθηση της διαδικασίας της παραγοντοποίησης φυσικών αριθμών, δηλαδή της ανάλυσης φυσικών αριθμών σε γινόμενο πρώτων παραγόντων. Στόχος είναι οι μαθητές να αποκτήσουν την ικανότητα διενέργειας του παραπάνω με δύο διαφορετικούς τρόπους: ανάλυση με δεντροδιάγραμμα και ανάλυση με διαδοχικές διαιρέσεις.

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Οργάνωση συλλογών – Αριθμοί μέχρι το 50

Σκοπός του μαθήματος είναι η προετοιμασία των μαθητών για την ανάλυση των αριθμών σε μονάδες και η περαιτέρω εξάσκησή τους στον υπολογισμό αθροισμάτων με βάση τον αριθμό 10. Απώτερος στόχος είναι η εξοικείωση των μαθητών με το δεκαδικό σύστημα αρίθμησης.