ΕΠΑΛ Μηχανές Εσωτερικής Καύσης 27-05-2025

Το μάθημα Μηχανές Εσωτερικής Καύσης ΙΙ απευθύνεται στους μαθητές Γ’ Λυκειου του τομέα Μηχανολογίας, της ειδικότητας Τεχνικών Οχημάτων. Είναι ένα από τα δύο πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της ειδικότητας. Η ύλη του μαθήματος περιλαμβάνει: την γνωριμία των μαθητών με τις μηχανές εσωτερικής καύσης, την μελέτη των εξαρτημάτων που περικλείονται μέσα σ’ αυτές καθώς και τον τρόπο λειτουργίας τους.
ΓΕΛ Αρχαία (Αδίδακτο) 28-05-2025

Η διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών στη Γ’ Λυκείου φέρνει τους μαθητές σε επαφή με τον αρχαίο φιλοσοφικό λόγο, ένα από τα κορυφαία επιτεύγματα του αρχαίου πολιτισμού. Μέσα από κείμενα του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη, εξετάζονται θέματα πρακτικής φιλοσοφίας, όπως η συγκρότηση της κοινωνίας, ο ρόλος της παιδείας και οι ηθικές και πολιτικές αρετές του ανθρώπου.
ΕΠΑΛ Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων 29-05-2025

Το μάθημα Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΑΟΔΕ) στα ΕΠΑΛ διδάσκει βασικές αρχές οργάνωσης, διοίκησης και λειτουργίας των επιχειρήσεων, αναπτύσσοντας διοικητικές δεξιότητες στους μαθητές. Περιλαμβάνει θέματα όπως ηγεσία, λήψη αποφάσεων, μάρκετινγκ, χρηματοοικονομική διαχείριση, ανθρώπινοι πόροι και επιχειρηματικότητα, προσφέροντας στους μαθητές μια ολοκληρωμένη εικόνα της λειτουργίας των επιχειρήσεων.
ΕΠΑΛ Σύγχρονες Γεωργικές Επιχειρήσεις 27-05-2025

Oι σύγχρονες γεωργικές επιχειρήσεις απαιτούν πλέον «νέο» και πιο σύνθετο τρόπο σκέψης αλλά και ιδιαίτερες γνώσεις και δεξιότητες από το ανθρώπινο δυναμικό που τις πλαισιώνει. Τα άτομα πλέον καλούνται όχι απλά να εργασθούν σ’ ένα νέο εργασιακό περιβάλλον, το οποίο συνεχώς μεταλλάσσεται, αλλά και να συμβάλουν ενεργά στην υλοποίηση του οράματος που υιοθετούν οι σύγχρονες επιχειρήσεις για τη λειτουργία και την ανάπτυξή τους, αλλά και τη μακροχρόνια επιβίωσή τους
ΓΕΛ Φυσική 27-05-2025

Το σχολικό βιβλίο Φυσικής της Γ’ Λυκείου για τις Σπουδές Υγείας και Θετικών Σπουδών αποτελείται από δύο τεύχη. Στο πρώτο εξετάζονται οι μηχανικές ταλαντώσεις, τα κύματα, η μηχανική στερεού σώματος, οι κρούσεις και εισαγωγικές έννοιες κβαντομηχανικής, ενώ στο δεύτερο αναλύονται το μαγνητικό πεδίο, η ηλεκτρομαγνητική επαγωγή και τα εναλλασσόμενα ρεύματα.
ΓΕΛ Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία 26-05-2025

Στο μάθημα της νεοελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας θα επικεντρωθούμε στην προσέγγιση της θεωρίας που σχετίζεται με τα τέσσερα εξεταζόμενα θέματα τα οποία περιλαμβάνονται στα κριτήρια των πανελλαδικών εξετάσεων. Όλες οι δραστηριότητες εντάσσονται σε κείμενα λογοτεχνικά και μη λογοτεχνικά που σχετίζονται με τους πέντε θεματικούς άξονες όπως ορίζονται από το Π.Σ.
ΓΕΛ Μαθηματικά 28-05-2025

Το μάθημα των Μαθηματικών Προσανατολισμού περιλαμβάνει την ανάλυση, με έμφαση σε συναρτήσεις, όρια, παραγώγους και ολοκληρώματα. Οι μαθητές εξασκούνται στη θεωρία και τις εφαρμογές της για να προετοιμαστούν κατάλληλα για τις Πανελλαδικές εξετάσεις, ενώ ενθαρρύνονται να λύσουν ασκήσεις και να ανατρέχουν σε προαπαιτούμενες γνώσεις από προηγούμενες τάξεις.
ΓΕΛ Βιολογία 26-05-2025

Η Βιολογία στη Γ’ Λυκείου εμβαθύνει σε έννοιες όπως η κληρονομικότητα, οι μεταλλάξεις και η βιολογία του κυττάρου, με έμφαση στη μοριακή βιολογία και τα μακρομόρια όπως το DNA και οι πρωτεΐνες. Οι μαθητές θα κατανοήσουν τις κυτταρικές διαδικασίες, θα μελετήσουν την κληρονομικότητα και τις γενετικές αλλαγές, ενώ θα εξασκηθούν σε συνδυαστικές ασκήσεις που απαιτούν καλή γνώση της θεωρίας.
ΓΕΛ Φυσική 29-05-2025

Το σχολικό βιβλίο Φυσικής της Γ’ Λυκείου για τις Σπουδές Υγείας και Θετικών Σπουδών αποτελείται από δύο τεύχη. Στο πρώτο εξετάζονται οι μηχανικές ταλαντώσεις, τα κύματα, η μηχανική στερεού σώματος, οι κρούσεις και εισαγωγικές έννοιες κβαντομηχανικής, ενώ στο δεύτερο αναλύονται το μαγνητικό πεδίο, η ηλεκτρομαγνητική επαγωγή και τα εναλλασσόμενα ρεύματα.
ΓΕΛ Πληροφορική 27-05-2025

Η εξεταστέα ύλη της Πληροφορικής για το 2025 περιλαμβάνει την «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» και το συμπληρωματικό υλικό της «Πληροφορικής» της Γ’ Λυκείου. Καλύπτει ανάλυση προβλήματος, αλγόριθμους, δομές δεδομένων, προγραμματισμό και σύγχρονα προγραμματιστικά περιβάλλοντα, θέτοντας τις βάσεις για την επιστημονική κατάρτιση στην πληροφορική.