Μαθαίνουμε ασφαλείς: Θεατρική Αγωγή – Εξερευνώντας δημιουργικά την ιστορία μας – Η Κατοχή

Οι μαθητές μαθαίνουν να φτιάχνουν θεατρικούς χαρακτήρες από ένα ιστορικό γεγονός -συγκεκριμένα εδώ γεγονότα της Κατοχής- προκειμένου να δημιουργήσουν ένα θεατρικό. Στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι να μάθουν να μετατρέπουν ένα αφηγηματικό κείμενο σε δραματικό, αξιοποιώντας προηγούμενες γνώσεις, πράγμα που θα συντελέσει στη μαθησιακή και στην καλλιτεχνική ωρίμανσή τους. Απώτερος στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι […]

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Θεατρική Αγωγή – Εξερευνώντας δημιουργικά την ιστορία μας – Η Επανάσταση του 1821

Οι μαθητές μαθαίνουν να φτιάχνουν θεατρικούς χαρακτήρες, αντλώντας έμπνευση από ιστορικά γεγονότα, προκειμένου να δημιουργήσουν ένα θεατρικό έργο. Στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι η καλλιέργεια της αισθητικής έκφρασης και δημιουργίας πολλαπλής φύσης καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων, καθώς και της ικανότητας να προβούν οι μαθητές σε δραματοποίηση ενός ιστορικού κειμένου. Απώτερος στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι η ενθάρρυνση […]

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Θεατρική Αγωγή – Ένα χριστουγεννιάτικο παραμύθι για όλους!

Οι μαθητές μυούνται στη δραματοποίηση κειμένου, ενεργοποιώντας και αξιοποιώντας τις σωματικές τους ικανότητες, μέσα από ασκήσεις και τεχνικές. Στόχοι του εκπαιδευτικού βίντεο είναι να καλλιεργήσουν οι μαθητές τις φυσικές και διανοητικές τους ικανότητες, καθώς και τα συναισθήματά τους, και να συνειδητοποιήσουν την έννοια του ρόλου. Απώτερος στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι η ενθάρρυνση της δημιουργικής […]

Μαθαίνουμε στο σπίτι: Θεατρική Αγωγή – Ο ρόλος στο παράθυρο

Οι μαθητές μαθαίνουν, μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες, τι είναι οι ρόλοι και μυούνται στην ψυχοσωματική έκφραση μέσα από ελεύθερο παιχνίδι, οργανωμένο αυτοσχεδιασμό, παντομίμα, εκφραστική, μιμική. Στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι να διαμορφώσουν αισθητική-καλλιτεχνική αντίληψη, ώστε να λειτουργούν κατά το δυνατόν επαρκώς τόσο ως θεατές όσο και ως δημιουργοί καλλιτεχνικού προϊόντος. Απώτερος στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο […]

Μαθαίνουμε στο σπίτι: Θεατρική Αγωγή – Ελισαβετιανό θέατρο

Οι μαθητές μαθαίνουν για το Ελισαβετιανό θέατρο (το θέατρο που αναπτύχθηκε στην Αγγλία κατά την περίοδο της Αγγλικής Αναγέννησης), για τα πρώτα μόνιμα θέατρα, καθώς και για τον σημαντικότερο θεατρικό συγγραφέα της εποχής αυτής, τον Γουίλλιαμ Σαίξπηρ. Στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι να γνωρίσουν οι μαθητές θεωρητικά και

Μαθαίνουμε στο σπίτι: Θεατρική Αγωγή – Οι πειρατές στο νησί της επικοινωνίας

Οι μαθητές μυούνται στο θεατρικό παιχνίδι και αναπτύσσουν τη γλωσσική και εκφραστική τους ικανότητα μέσω του αυτοσχέδιου διαλόγου. Στόχοι του εκπαιδευτικού βίντεο είναι να εξερευνήσει και να αναγνωρίσει ο μαθητής τις δυνατότητες που του δίνει το σώμα του, καθώς και τα όρια που του θέτει, και να αναπτύξει ικανότητες για

Μαθαίνουμε στο σπίτι: Θεατρική Αγωγή – Commedia dell’ arte

Οι μαθητές μαθαίνουν για την Κομέντια ντελ άρτε, που είναι η ονομασία της λαϊκής ιταλικής αυτοσχεδιαστικής κωμωδίας, η οποία ήταν δημοφιλής μεταξύ του 16ου και του 18ου αιώνα, καθώς και για τις βασικές ομάδες χαρακτήρων που κυριαρχούν σε αυτήν. Στη συνέχεια, αυτοσχεδιάζουν στο θεατρικό παιχνίδι, ενσαρκώνοντας χαρακτήρες της Κομέντια ντελ άρτε και κατασκευάζοντας αντίστοιχες μάσκες. […]

Μαθαίνουμε στο σπίτι: Θεατρική Αγωγή – Οι πειρατές στο νησί με τους καθρέφτες

Οι μαθητές μαθαίνουν μέσα από το θεατρικό παιχνίδι το σώμα τους και πώς να εκφράζονται με αυτό. Στόχοι του εκπαιδευτικού βίντεο είναι να μάθει να αναγνωρίζει το παιδί το σώμα του, τον εαυτό του και τους άλλους, να εξερευνήσει και να αναγνωρίσει τις δυνατότητες που του δίνει το σώμα του, καθώς και τα όρια που […]

Μαθαίνουμε στο σπίτι: Θεατρική Αγωγή – Θέατρο σκιών (2ο μέρος)

Οι μαθητές μαθαίνουν να κατασκευάζουν πιο εξελιγμένες φιγούρες θεάτρου σκιών με χρώμα, για να παίξουν στο σπίτι. Στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι η καλλιέργεια αισθητικής έκφρασης και δημιουργίας πολλαπλής φύσης καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων: άμεση αισθητική εμπειρία, επαφή με όλες τις τέχνες, γνωριμία με θεατρική παραγωγή. Απώτερος στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι η ενθάρρυνση της δημιουργικής έκφρασης, […]

Μαθαίνουμε στο σπίτι: Θεατρική Αγωγή – Θέατρο σκιών (1ο μέρος)

Οι μαθητές μαθαίνουν για την ιστορία του λαϊκού ήρωα Καραγκιόζη και κατασκευάζουν αυτοσχέδιες φιγούρες και σκηνικά θεάτρου σκιών, προκειμένου να παίξουν στο σπίτι. Στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι η καλλιέργεια αισθητικής έκφρασης και δημιουργίας πολλαπλής φύσης καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων: άμεση αισθητική εμπειρία, επαφή με όλες τις τέχνες, γνωριμία με θεατρική παραγωγή (κουκλοθέατρο, Καραγκιόζης κ.ά.). Απώτερος στόχος […]