Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μαθηματικά (διαθεματικό) – Μαθαίνω την ώρα

Στο παρόν εκπαιδευτικό βίντεο οι μαθητές εξοικειώνονται με το αναλογικό ρολόι και μαθαίνουν την ώρα. Στόχος του μαθήματος είναι η ανάπτυξη της δεξιότητας αναγνώρισης της ώρας σε αναλογικό ρολόι. Απώτερος στόχος είναι οι μαθητές να βοηθηθούν στο να κατανοήσουν την έννοια του χρόνου.

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Χαρακτηριστικές τιμές δεδομένων – Μέση τιμή

Στόχοι του μαθήματος είναι, μέσα από την επίλυση ενός προβλήματος στατιστικής, οι μαθητές να γνωρίσουν την έννοια της μέσης τιμής και να εξασκηθούν στον τρόπο υπολογισμού της. Απώτερος στόχος είναι οι μαθητές να κατανοήσουν τη χρησιμότητα του υπολογισμού χαρακτηριστικών τιμών δεδομένων, όπως είναι η μέση τιμή, για την περιγραφή ενός συνόλου μετρήσεων.

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Υπολογίζω περιμέτρους και εμβαδά

Στόχο του μαθήματος αποτελεί η εξοικείωση των μαθητών με τη διαδικασία μέτρησης και υπολογισμού της περιμέτρου και του εμβαδού ορθογωνίων παραλληλογράμμων. Απώτερος στόχος είναι η εμπέδωση των εννοιών της περιμέτρου και του εμβαδού ορθογωνίου παραλληλογράμμου.

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Υπολογίζω με πολλούς τρόπους μέχρι το 100 – Εισαγωγή στην προπαίδεια

Στο παρόν εκπαιδευτικό βίντεο οι μαθητές της Β΄ Δημοτικού έρχονται σε μια πρώτη επαφή με την έννοια της προπαίδειας. Στο πρώτο μέρος του βίντεο στόχος είναι οι μαθητές να κάνουν μια επανάληψη στην πράξη της πρόσθεσης, βρίσκοντας αθροίσματα μέχρι το 100 με διαφορετικούς τρόπους. Στη συνέχεια, με τη βοήθεια της αριθμογραμμής και ενός πίνακα τιμών, […]

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Υπολογίζω ένα αποτέλεσμα κάνοντας κάθετη πρόσθεση με κρατούμενο

Στόχος του μαθήματος είναι να συμβάλει στην κατανόηση του αλγόριθμου της κάθετης πρόσθεσης με κρατούμενο. Οι μαθητές, επίσης, εξοικειώνονται με τη διαδικασία της επαλήθευσης των προσθέσεων με τον κάθετο άβακα. Απώτερος στόχος είναι οι μαθητές να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν τον συγκεκριμένο αλγόριθμο ως στρατηγική για την επίλυση σχετικών προβλημάτων.

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Υπολογίζω ένα αποτέλεσμα κάνοντας κάθετη αφαίρεση με δανεικό (2ο μέρος)

Στόχος του μαθήματος είναι οι μαθητές να κατανοήσουν τον αλγόριθμο της κάθετης αφαίρεσης διψήφιων αριθμών με μονοψήφιο ή διψήφιο αριθμό, όταν μέσα από την πράξη προκύπτει δανεικό. Απώτερος στόχος είναι οι μαθητές να συνηθίσουν να χρησιμοποιούν τον παραπάνω αλγόριθμο ως μία από τις διαθέσιμες στρατηγικές υπολογισμού αποτελέσματος σε περιπτώσεις επίλυσης προβλημάτων που λύνονται με την […]

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Υπολογίζω ένα αποτέλεσμα κάνοντας κάθετη αφαίρεση με δανεικό (1ο μέρος)

Στόχος του μαθήματος είναι οι μαθητές να κατανοήσουν τον αλγόριθμο της κάθετης αφαίρεσης διψήφιων αριθμών με μονοψήφιο ή διψήφιο αριθμό, όταν μέσα από την πράξη προκύπτει δανεικό. Απώτερος στόχος είναι οι μαθητές να συνηθίσουν να χρησιμοποιούν τον παραπάνω αλγόριθμο ως μία από τις διαθέσιμες στρατηγικές υπολογισμού αποτελέσματος σε περιπτώσεις προβλημάτων αφαίρεσης.

Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μαθηματικά – Υπέρβαση δεκάδας: προβλήματα

Στο παρόν εκπαιδευτικό βίντεο οι μαθητές της Α΄ και Β΄ Δημοτικού έχουν την ευκαιρία να εξασκηθούν στην πράξη της πρόσθεσης. Στόχος του μαθήματος είναι οι μαθητές να μάθουν να δημιουργούν τα ζευγαράκια των αριθμών από το 1 έως το 10, με ιδιαίτερη έμφαση σε εκείνα τα ζευγαράκια αριθμών που δίνουν άθροισμα 10. Απώτερος στόχος είναι […]

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Το συμπλήρωμα

Το εκπαιδευτικό βίντεο στοχεύει στο να βοηθήσει τους μαθητές της Α΄ Δημοτικού να αντιμετωπίζουν καταστάσεις αφαίρεσης με τη μορφή συμπληρώματος. Επιπλέον, με τη χρήση καθημερινών υλικών, αλλά και μέσα από ασκήσεις, γίνεται εξάσκηση στην ανάλυση του αριθμού 10 σε αθροίσματα.

Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μαθηματικά – Το εμβαδόν II (δραστηριότητες εμπέδωσης)

Το παρόν εκπαιδευτικό βίντεο επιχειρεί να βοηθήσει τους μαθητές να εμβαθύνουν ως προς το πώς υπολογίζεται το εμβαδόν ενός γεωμετρικού σχήματος, αξιοποιώντας ορισμένα από τα μικροπειράματα που διατίθενται στο διαδραστικό σχολικό βιβλίο των Μαθηματικών. Στόχος του μαθήματος είναι οι μαθητές να θυμηθούν τους τύπους υπολογισμού του εμβαδού για βασικά γεωμετρικά σχήματα. Απώτερος στόχος είναι να […]