Ο υποτιτλισμός του μαθήματος γίνεται με τη χρήση τεχνολογιών Τεχνητής Νοημοσύνης.
Ενδέχεται να υπάρχουν αποκλίσεις μεταξύ του προφορικού λόγου και της γραπτής αποτύπωσής του.

Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία 14-10-2024

Στο μάθημα “Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία” του Ψηφιακού Φροντιστηρίου, διδάσκονται με μεθοδολογική προσέγγιση τα αντικείμενα που έχουν να κάνουν τόσο με την δια ακρόασης αναγνώριση και καταγραφή τους (ερωτήματα Α-Δ), όσο και με την αμιγώς γραπτή διαδικασία της αρμονίας (ερωτήματα Ε1-Ε3).Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται αρχικά στην κάλυψη μαθησιακών αναγκών παρελθόντων αντικειμένων που αφορούν κυρίως την θεωρία, όπου η εμπειρία έχει δείξει πως η πλημμελής τους γνωστική επάρκεια δημιουργεί “διακοπή” της μαθησιακής αλυσίδας με τα γνωστά επακόλουθα.Ο σχεδιασμός κατάτμησης της ύλης έχει γίνει έτσι ώστε μέχρι το τέλος του Μαρτίου, να έχει καλυφθεί πλήρως η προς εξέταση ύλη και μετά να ξεκινήσουν τα τεστ προσομοίωσης.

Τι είναι το Ψηφιακό Φροντιστήριο;

Το Ψηφιακό Φροντιστήριο αποτελεί μια σύγχρονη ψηφιακή πλατφόρμα για μαθητές και μαθήτριες. Διαθέτει σε μορφή video σειρά από γνωστικά αντικείμενα και απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.


Για τυχόν ερωτήσεις, παρατηρήσεις και προτάσεις παρακαλώ επικοινωνήστε με τo:

Μελέτη

Δείτε το μάθημα στο Moodle εδώ
Δείτε παλαιότερα μαθήματα εδώ

Πληροφορίες

Επιστημονικός υπεύθυνος
Εκπαιδευτική Επιτροπή Ψηφιακού Φροντιστηρίου
Σύλληψη
Θοδωρής Μπρουτζάκης – Μαρία Σουρτζή
Δημιουργία
Θοδωρής Μπρουτζάκης – Μαρία Σουρτζή
Συγγραφή Σεναρίου
Θοδωρής Μπρουτζάκης – Μαρία Σουρτζή
Επιμέλεια Περιεχομένου
Εκπαιδευτική Επιτροπή Ψηφιακού Φροντιστηρίου
Επιμέλεια Μεταδεδομένων
Εκπαιδευτική Επιτροπή Ψηφιακού Φροντιστηρίου
Υπεύθυνος Παιδαγωγικού Σχεδιασμού
Εκπαιδευτική Επιτροπή Ψηφιακού Φροντιστηρίου