Στο μάθημα “Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία” του Ψηφιακού Φροντιστηρίου, διδάσκονται με μεθοδολογική προσέγγιση τα αντικείμενα που έχουν να κάνουν τόσο με την δια ακρόασης αναγνώριση και καταγραφή τους (ερωτήματα Α-Δ), όσο και με την αμιγώς γραπτή διαδικασία της αρμονίας (ερωτήματα Ε1-Ε3).Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται αρχικά στην κάλυψη μαθησιακών αναγκών παρελθόντων αντικειμένων που αφορούν κυρίως την θεωρία, όπου η εμπειρία έχει δείξει πως η πλημμελής τους γνωστική επάρκεια δημιουργεί “διακοπή” της μαθησιακής αλυσίδας με τα γνωστά επακόλουθα.Ο σχεδιασμός κατάτμησης της ύλης έχει γίνει έτσι ώστε μέχρι το τέλος του Μαρτίου, να έχει καλυφθεί πλήρως η προς εξέταση ύλη και μετά να ξεκινήσουν τα τεστ προσομοίωσης.