Ποδήλατα

Αυτό το βιντεοκλίπ στοχεύει στην κυκλοφοριακή αγωγή των μικρών παιδιών.

Φανάρια

Αυτό το βιντεοκλίπ στοχεύει στην κυκλοφοριακή αγωγή των μικρών παιδιών

Το γράμμα “τ”

Σειρά από διασκεδαστικές ιστορίες με κινούμενα σχέδια , μία για κάθε γράμμα του Ελληνικού αλφάβητου ,με όλες τις λέξεις να αρχίζουν από το συγκεκριμένο γράμμα ,με στόχο τη φωνολογική αντίληψη του γράμματος αλλά και τον τρόπο γραφής του.

Το γράμμα “π”

Σειρά από διασκεδαστικές ιστορίες με κινούμενα σχέδια , μία για κάθε γράμμα του Ελληνικού αλφάβητου ,με όλες τις λέξεις να αρχίζουν από το συγκεκριμένο γράμμα ,με στόχο τη φωνολογική αντίληψη του γράμματος αλλά και τον τρόπο γραφής του.

Το γράμμα “ν”

Σειρά από διασκεδαστικές ιστορίες με κινούμενα σχέδια , μία για κάθε γράμμα του Ελληνικού αλφάβητου ,με όλες τις λέξεις να αρχίζουν από το συγκεκριμένο γράμμα ,με στόχο τη φωνολογική αντίληψη του γράμματος αλλά και τον τρόπο γραφής του.

Το γράμμα “λ”

Σειρά από διασκεδαστικές ιστορίες με κινούμενα σχέδια , μία για κάθε γράμμα του Ελληνικού αλφάβητου ,με όλες τις λέξεις να αρχίζουν από το συγκεκριμένο γράμμα ,με στόχο τη φωνολογική αντίληψη του γράμματος αλλά και τον τρόπο γραφής του.

Το γράμμα “α”

Σειρά από διασκεδαστικές ιστορίες με κινούμενα σχέδια , μία για κάθε γράμμα του Ελληνικού αλφάβητου ,με όλες τις λέξεις να αρχίζουν από το συγκεκριμένο γράμμα ,με στόχο τη φωνολογική αντίληψη του γράμματος αλλά και τον τρόπο γραφής του.

Το γράμμα “ο”

Σειρά από διασκεδαστικές ιστορίες με κινούμενα σχέδια , μία για κάθε γράμμα του Ελληνικού αλφάβητου ,με όλες τις λέξεις να αρχίζουν από το συγκεκριμένο γράμμα ,με στόχο τη φωνολογική αντίληψη του γράμματος αλλά και τον τρόπο γραφής του.

Το γράμμα “κ”

Σειρά από διασκεδαστικές ιστορίες με κινούμενα σχέδια , μία για κάθε γράμμα του Ελληνικού αλφάβητου ,με όλες τις λέξεις να αρχίζουν από το συγκεκριμένο γράμμα ,με στόχο τη φωνολογική αντίληψη του γράμματος αλλά και τον τρόπο γραφής του.

Το γράμμα “ι”

Σειρά από διασκεδαστικές ιστορίες με κινούμενα σχέδια , μία για κάθε γράμμα του Ελληνικού αλφάβητου ,με όλες τις λέξεις να αρχίζουν από το συγκεκριμένο γράμμα ,με στόχο τη φωνολογική αντίληψη του γράμματος αλλά και τον τρόπο γραφής του.