Έφηβοι ως ενεργοί πολίτες III

Γιατί να το δω;
• Για να ανακαλώ από τον γνωστικό μου εξοπλισμό τις γλωσσικές και τις σημειωτικές συμβάσεις, τις υποχρεωτικές δομικές ενότητες και τα οργανωτικά σχήματα καθενός από τους διδασκόμενους κειμενικούς τύπους στο πλαίσιο του κειμενικού σχεδιασμού.
• Για να εμπλουτίζω τη σχηματική μου γνώση μέσω των κειμένων που μελετώ στα διάφορα γνωστικά αντικείμενα του Προγράμματος Σπουδών.
• Για να συσχετίζω την υφολογική διαφοροποίηση των κειμένων κάθε κειμενικού τύπου με το πλαίσιο της παραγωγής του.
• Για να συνδέω κάθε κειμενικό τύπο με συγκεκριμένα κειμενικά είδη.
• Για να συμμετέχω αποτελεσματικά σε δραστηριότητες κατανόησης και ερμηνείας προσχεδιασμένων και μη προσχεδιασμένων προφορικών κειμένων.
• Για να συμμετέχω σε δραστηριότητες παραγωγής μη προσχεδιασμένων και προσχεδιασμένων προφορικών κειμένων που ανήκουν σε διαφορετικά κειμενικά είδη, κειμενικούς τύπους ή συμβάντα λόγου.
• Για να επιλέγω προσληπτικές στρατηγικές, όπως η διατύπωση υποθέσεων ή προσδοκιών για το περιεχόμενο ενός κειμένου ή τμήματός του και ο έλεγχος των υποθέσεων ή των προσδοκιών αυτών.

Τι είναι το Ψηφιακό Φροντιστήριο;

Το Ψηφιακό Φροντιστήριο αποτελεί μια σύγχρονη ψηφιακή πλατφόρμα για μαθητές και μαθήτριες. Διαθέτει σε μορφή video σειρά από γνωστικά αντικείμενα και απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.

Πληροφορίες

Επιστημονικός υπεύθυνος
Μαθιουδάκης Νίκος
Σύλληψη
Γραμμένου Βασιλική
Δημιουργία
Γραμμένου Βασιλική
Συγγραφή Σεναρίου
Γραμμένου Βασιλική
Επιμέλεια Περιεχομένου
Μαθιουδάκης Νίκος
Επιμέλεια Μεταδεδομένων
Μαθιουδάκης Νίκος
Υπεύθυνος Παιδαγωγικού Σχεδιασμού
Μαθιουδάκης Νίκος